Ervaring van Joas
De orthodontist was erg aardig, evenals de assistentes. De behandeling ging erg vlot. Binnen het jaar was de beugel eruit, terwijl er 1,5 tot 2 jaar was aangegeven.
Het kan gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. In dat geval stellen wij het zeer op prijs als je ons klachtenformulier invult.
Bij Ortho Fleur doen we er alles aan om jou met zorg, aandacht en deskundigheid te behandelen. Toch kan het gebeuren dat iets niet helemaal verloopt zoals je had verwacht. Misschien voelde je je niet goed gehoord, is er sprake van een misverstand of ben je ergens niet tevreden over. Laat het ons dan weten.
Wij vinden het belangrijk dat jij je gehoord voelt en dat we samen naar een goede oplossing zoeken. Jouw feedback helpt ons om onze zorg continu te verbeteren. Je kunt je klacht of opmerking bespreken met de orthodontist of één van onze teamleden. Wil je het liever schriftelijk melden? Dan kun je gebruikmaken van ons klachtenformulier.
Lukt het niet om er samen uit te komen? Dan kun je terecht bij de onafhankelijke KNMT-klachtenregeling, waarbij onze praktijk is aangesloten. Deze regeling voldoet aan de eisen van de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector.
Wij staan altijd open voor jouw feedback en denken graag met je mee.
Parmentierstraat 15
3772 MS Barneveld
Nederland
Maandag 08:00 – 16:45 uur
Dinsdag 08:00 – 18:30 uur
Woensdag 08:00 – 16:45 uur
Donderdag 08:00 – 16:45 uur
Vrijdag 08:00 – 12:00 uur
Maandag 08:00 – 16:45 uur
Dinsdag 08:00 – 18:45 uur
Woensdag 08:00 – 16:45 uur
Donderdag 08:00 – 16:45 uur
Let op: Dagelijks zijn wij tussen 12:00 - 12:45 uur niet bereikbaar.
Afspraken dienen uiterlijk 24 uur van tevoren worden afgezegd.
Ben je nieuw bij Ortho Fleur? Via ons inschrijfformulier kan je jezelf gemakkelijk bij ons aanmelden als patiënt. Klik op de onderstaande knop!
Weet je niet meer zeker wanneer jouw afspraak bij Ortho Fleur gepland staat? Klik op de onderstaande knop om je afspraak te controleren.